ლიტერატურული წრის რეფლექსია



 მხატვრული კითხვის წრის რეფლექსია
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8038485757186080117#editor/target=page;pageID=684304392372100602

           მასწავლებელი:ნ. ბერიძე

         სასწავლო წლის მეორე ნახევარში შეიქმნა მხატვრული კითხვის წრე. რომელიც შედგება
18 მოსწავლისაგან. წრე ტარდება კვირაში ერთხელ, სამშაბათს მე-5 გაკვეთილზე, წრეზე
განხილული თემები წინასწარ  არის გაწერილი , რომელიც ემსახურება მოსწავლის შემოქმედებითი,  მხატვრული კითხვის ტექნიკის, გააზრებული კითხვის უნარის, წიგნიერების სიყვარულს, ასევე როლური თამაშების და თეატრალური გარდასახვის ელემენტების შესწავლას და განვითარებას.
            თავდაპირველად, ჩემი მიზანი იყო მოსწავლეებისთვის ჩამენერგა ლიტერატურის და წიგნის სიყვარული. გამომემუშავებინა მათთვის მხატვრული და გამომეტყველებითი კითხვის უნარ-ჩვევები. ამ მიზნით ხშირად მეცადინეობის დაწყებამდე ვაფრთხილებდი მოსალოდნელი შეცდომების შესახებ, რათა არ გასჩენოდათ კომპლექსი და გზადაგზა ვუხვეწდი მათ გამომეტყველებითი კითხვის უნარებს. საწრეო მუშაობის პერიოდში ვიყენებდი მოტივაციის ასამაღლებლად შინაგან მოტივაციას:
-         გზადაგზა ვახალისებდი მოსწავლის წარმატებას, მაგრამ დეტალურად ვუხსნიდი
                      თითოეული შეცდომის მიზეზს.
-         მოსწავლე თავადვე ხვდებოდა სად შეეშალა, სად ვერ წარმოთქვა ესა თუ ის ბგერა სწორად.
-         მოსწავლეები აკვირდებოდნენ პერიოდულად თავიანთ შედეგებს და თვითონვე ასწორებდნენ შეცდომებს.
-         საწრეო მუშაობის დროს გარკვეული საკითხების შედგენისას ვითვალისწინებდი მოსწავლეთა ასაკობრივ თავისებურებებს, რომელსაც ვადგენდი წრის მუშაობის მსვლელობისას.
  მოუხედავად იმისა, საწრეო მუშაობამ ხელი შეუწყო ლიტერატურის და წიგნის სიყვარულს,
  მოსწავლეებს გაუღვივდათ ინტერესი და პატივისცემა  ლიტერატურისადმი. ბავშვებმა და მათმა მშობლებმა სურვილი გამოთქვეს მომავალ წელსაც ჩაერთვნენ წრეში.




                                                მოსწავლი კითხვარი:

                                           გვარი, სახელი



1.       დროულად მოგეწოდათ თუ არა  ინფორმაცია მხატვრული კითხვის წრის შექმნის შესახებ?
       

2.       საწრეო მუშაობის დროს განსახილველი საკითხები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვან?


3.       მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო?

4.იყო თუ არა გარემო შესაფერის?.


4.       რამდენი ქულით შეაფასებდი წრის მუშაობას?



                                   მშობლის კითხვარი:


1.დროულად მოგეწოდათ თუარა ინფორმაცია წრის სექმნის შესახებ?


2. საწრეო მუსაობის დროს განსახილველი საკითხები ეხმარებოდა თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში თქვეს შვილს?


3. საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო თქვენი შვილისთვის?


4, იყო თუ არა კეთილგანწყობილი გარემო?


5.რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?

          











No comments:

Post a Comment