სოციალური პროექტი ,,,,პური ჩვენი არსობისა"


                              სოციალური     პროექტის   გეგმა
                                                                                                პროექტის ხელ-ლი :ნ. ბერიძე
1.
პროექტის სათაური
,,პური ჩვენი არსობისა’’
2.
პრობლემა
მოსწავლეებს არ აქვთ ინფორმაცია ამ უმთავრესი პროდუქტის შესახებ. მათ არ იციან პურის ყადრი, შეუძლიათ პურის ნატეხების გადაყრა ნაგავში.
3.
მიზანი
გაიღრმავებენ ცოდნას მოცემულ თემასთან დაკავშირებით, კერძოდ რა გზა უნდა გაიაროს ხორბალმა იმისათვის, რომ მზა პროდუქტი მივიღოთ.ამისათვის ისინი მოიძიებენ ინფორმაციებს თავიანთ კუთხეში გავრცელებული პურის მრავალსახეობის შესახებ. აღწერენ იმ ეტაპებს, რასაც გადის ხორბალი პურის ყანიდან სუფრაზე არსებულ მზა პროდუქტამდე.
4.
პროექტის სრული აღწერა
ამოცანები
დრო
რესურსი
შედეგი
1.მოსწავლეები მოამზადებენ პრეზენტაციას პურის გზის შესახებ.
2018წლის
22 მაისი
კომპიუტერი
პროექტორი
მოსწავლეები
გაეცნობიან
ჩვენი ქვეყნის ინტერესების,
ტრადიციების
და ღირებულებების
მიმართ საკუთარი პასუხისმგებლობის
გააზრებას.

2.გავაცნობ აქტივობებს, თუ როგორ უნდა მოიძიონ ინფორმაციები ხორბლის ისტორიის შესახებ,გაარკვევენ პურისათვის საჭირო ინგრედიენტებს.
დავაკომპლექტებ  ორ ჯგუფს. პირველი ჯგუფი
გამოიკვლევს ხორბლის წარმოშობის ისტორიას, მეორე ჯგუფი კი გამოიკვლევს პურის მომზადების სტადიებს და მნიშვნელობას.
2018წლის
25 მაისი

მოსწავლეები გამოარკვევენ ხორბლის წარმოშობას და თუ როგორ მზადდება პური.
3თითოეული ჯგუფი გააკეთებს პრეზენტაციას და კედლის გაზეთს, სადაც ღწერილი იქნება პურის გზა ხორბლიდან მომხმარებლამდე.
2018წლის
11ივნისი
ფორმატი,ბარათები,
სურათები
განუვითარდებათ
კვლევითი, შემოქმედებითი,
თანამშრომლობის და კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები.
4.წავიყვან პურის ქარხანაში, საცხობში, თონეში და მაღაზიაში.
2018წლის
1ივნისი


 5.მოსწავლეებს პროექტის დამთავრების შემდეგ გავაკეთებინებ შესაბამის სტენდს,











5.
პროექტში მონაწილეობენ
II3 კლასის მოსწავლეები.
6.
სსსმ მოსწავლე
არ მყავს.
7.
პროექტის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას ხორბლის კულტურის, მისი გავრცელებისა და მოყვანის შესახებ. გაეცნობიან პურთან და ხორბალთან დაკავშირებულ ტრადიციებს. ისწავლიან, რომ პურს განსაკუთრებული ადგილი აქვს ჩვენს კვების რაციონში, გაიგებენ, რომ მასში ადამიანისათვის აუცილებელი მინერალები შედის,  არ შეიძლება პურის ნატეხების გადაყრა. მას გაფრთხილება უნდა.
8.
საგნობრივ ჯგუფებთან და ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი.
ესგ ქართ.II.3, ქართ.II5, ქართ. II.11





                                    სოციალური პროექტი ,, პური ჩვენი არსობისა’


პური არა მარტო აუცილებელი პროდუქტია ქართველებისთვის, არამედ წეს-ჩვეულებათა შესასრულებელი უმთავრესი სიწმინდე. ამიტომაც აქსოვდნენ ქართულ ჩუქურთმაში ხორბლის თავთავს.

როგორ ხდება ხორბლის მოყვანა?

ხორბალი ურთულეს გზას გადის
                                   



No comments:

Post a Comment